NOV TERMIN ODRŽAVANJA 35. LILLY JUNIOR DEČIJEG SAJMA JE 28. i 29. Septemar 2024. godine

Pogubno delovanje reklama na decu

Reklame o hrani imaju veliki uticaj na prehrambene navike dece, bez obzira na to šta vole ili ne vole da jedu, pokazalo je istraživanje sprovedeno na Jejl univerzitetu

Reklame o hrani imaju veliki uticaj na prehrambene navike dece, bez obzira na to šta vole ili ne vole da jedu, pokazalo je istraživanje sprovedeno na Jejl univerzitetu. Njihov uticaj je najizraženiji kada se radi o brzoj hrani, što zdravstveno apsolutno nije prihvatljivo, upozoravaju američki naučnici.

Nakon obimnog istraživanja u kojem je učestvovalo 3.292 dece i posle proučavanja 45 prethodno urađenih studija, ustanovljeno je da je veća izloženost reklamama povezana sa gomilanjem prekomernih kilograma ne samo kod već podgojene dece, nego i kod mršavijih mališana. Zabrinjavajući je podatak da na sklonost određenoj hrani veću moć ima vizuelni doživljaj iz reklama nego miris prave hrane.

 

Izvor: Vecernje novosti

Nema komentara

Оставите одговор

To Top